Bieži uzdotie jautājumi
Ar ko atšķiras individuālā medicīniskā rehabilitācija no veselības veicināšanas programmām?
Individuālo medicīnisko rehabilitāciju iesakām pacientiem ar nopietnām vai hroniskām veselības problēmā, kuras prasa individuālu pieeju un specializētu, tieši konkrētajai saslimšanai jeb…
Ar ko atšķiras standarta un uzlabotais numurs?
Šie numuri neatšķiras izmēra ziņā, galvenā atšķirība ir to iekārtojumā, piemēram, uzlabotie numuri ir pilnībā renovēti, tiem ir arī atjaunota dušas telpā. Tāpat uzlaboto numuru cenā ietilpst arī…
Cik optimālais dienu skaits medicīniskajai rehabilitācijai?
Medicīniskajā rehabilitācijā pavadīto dienu skaits var atšķirties atkarībā no pacienta funkcionēšanas traucējumiem. Rekomendētais rehabilitācijā pavadīto dienu skaits ir 14 – 21 diena, bet, noteikti…
Cik tālu atrodas pludmale?
Mūsu centram ir brīnišķīga lokācija, jo tas atrodas starp Slokas ezeru un jūru. Jaunķemeru pludmale atrodas tikai apmēram 300 m attālumā, taču Slokas ezers apmēram 400 m attālumā.
Kā pierakstīt gulošu pacientu rehabilitācijas pakalpojuma saņemšanai?
Var zvanīt uz Rehabilitācijas centra Rezervācijas nodaļu, kā arī šim iemeslam ir izveidots medicīnas konsultanta tālrunis (+371 28382930), kur mūsu centra mediķis atbildēs uz visiem medicīniska…
Kā var saņemt medicīniskās rehabilitācijas pakalpojumus Rehabilitācijas centrā Jaunķemeri?
Rehabilitācijas pakalpojumus var saņemt iepriekš zvanot uz Rezervācijas nodaļu un rezervējot vēlamos datumus.
Kad ir jāveic samaksa par stacionāriem rehabilitācijas pakalpojumiem?
Samaksu var veikt iebraukšanas dienā skaidrā naudā vai ar bankas karti. Tāpat samaksu var veikt arī veicot maksājumu interneta bankā pirms ierašānās. Ja Jums ir dāvanu karte, tad tā ir jāuzrāda…
Kādi dokumenti ir nepieciešami iestājoties Rehabilitācijas centrā Jaunķemeri?
Līdzi ir nepieciešams ņemt personu apliecinošu dokumentu - pasi vai ID karti. Pēdējos izmeklējumu rezultātus, analīzes, ārstu izrakstus un citus saistošus dokumentus, kas ir saņemti pēdējo trīs mēnešu…
Kādi piederumi ir jāņem līdzi, iestājoties Rehabilitācijas centrā Jaunķemeri?
Līdzi ir jāņem: Baseina piederumi (gumijas čībiņas, peldkostīms vai peldbikses, baseina cepurīte) Ērts apģērbs nodarbībām iekštelpās Ērts un sezonai piemērots apģērbs nodarbībām ārā, tai skaitā ērti…
Kādos gadījumos pacientu neuzņem rehabilitācijas pakalpojuma saņemšanai?
Rehabilitācijas pakalpojumus nesniedz pacientiem ar zemu rehabilitācijas potenciālu. Tie ir pacienti, kas, piemēram, neiesaistās rehabilitācijas procesā. Centrs ir tiesīgs atteikt rehabilitācijas…
Kas būtu jādod līdzi gulošam pacientam?
Obligāti ir jādod līdzi visi medicīniskie dokumenti un ikdienā regulāri lietojamie medikamenti. Tāpat ir nepieciešams līdzi dot pietiekami maiņas drēbju (piemēram, apakšveļa, pidžama, sporta kostīms)…
Kas ietilps medicīniskās rehabilitācijas dienas cenā?
Gadījumā, ja izvēlaties individuālo medicīnisko rehabilitāciju, tad dienas cenā ietilpst - izmitināšana atbilstošas kategorijas numurā, ēdināšana 3x dienā, ārstējošā ārsta konsultācija un uzraudzība…
Kas ir pieejams katrā numurā?
Visos numuros ir pieejams: labierīcības, balkons, gultu skaits atkarībā no numura kategorijas, skapis mantām, televizors, dvieļi, glāzes ūdenim. P.S. Numuros nav pieejami halāti, fēns, tējkanna…
Vai braucot uz KRC "Jaunķemeri" ir jāiegādājas caurlaide iebraukšanai Jūrmalā?
Rehabilitācijas centrs “Jaunķemeri” neatrodas īpaša režīma zonā Jūrmalā, tāpēc nav nepieciešams iegādāties caurlaidi iebraukšanai Jūrmalā. Tomēr jāatceras, ka arī pie mums ir iespējams atbraukt pa…
Vai centrā ir bankomāts?
Rehabilitācijas centra Jaunķemeri telpās nav bankomāta. Tuvākais bankomāts atrodas mikrorajonā Kauguri 3 km attālumā.
Vai drīkst ņemt līdzi mājdzīvniekus?
Rehabilitācijas centrs Jaunķemeri ir medicīnas iestāde, kurā ir stingri aizliegta mājdzīvnieku klātbūtne.
Vai maksājot dienas cenu par individuālo medicīnisko rehabilitāciju, tiks saņemts konkrēts procedūru skaits katru dienu?
Medicīniskā rehabilitācija paredz individuāla rehabilitācijas plāna izveidi katram pacientam, tāpēc nevar būt noteikts konkrēts procedūru skaits dienā.
Vai piederīgajiem obligāti jādodas līdzi, ja pacients ir gulošs un ir nepieciešama asistēšana?
Nē, nav jādodas. Atbilstoši aprūpes līmenim, pacienta aprūpē tiek piesaistīti pacientu aprūpētāji, medicīnas māsas, ārsta palīgs, tāpēc piederīgo klātbūtne nav obligāta. Protams, vienmēr ir labi, ja…
Vai procedūras var saņemt arī brīvdienās un svētku dienās?
Rehabilitācijas centrs Jaunķemeri strādā arī brīvdienās un svētku dienās, līdz ar to tiek nodrošinātās arī procedūras un ārstu vizītes.
Vai rehabilitācijas centrā uzņem gulošus pacientus?
Rehabilitācijas centrā ir nodrošināta vides pieejamība un ierīkotas palātas ar funkcionālām gultām, kas ļauj uzņemt arī gulošos pacientus. Tāpat tiek nodrošināts medicīniskā personāla un aprūpētāju…
Vai rehabilitācijas centrā uzņem pacientus pēc insulta?
Mums ir izstrādāta neirorehabilitācijas programma, kas paredz arī pacientu uzņemšanu pēc išēmiskiem un hemorāģiskiem insultiem. Jāatzīmē, ka visbiežāk šos pacientus rehabilitācijai piesaka slimnīcas…